A 4-es sorozat modellfrissítése nem kerülte el a széria csúcsmodelljét, az M4-et sem, amin szintén csak alig változtatott a BMW, de ez is elég ahhoz, hogy továbbra is a kedvencünk legyen.

A BMW M4 eddig is az álomautóink között szerepelt, különösen amióta vezettük a Competition csomagos változatát, most pedig máris itt a megújult változat. A 4-es sorozat többi tagjával együtt frissült fel az M4 is, azokhoz hasonlóan alig látható mértékben.

A külsőt érintő talán legfontosabb változás az, hogy immár széria a teljesen LED-es adaptív fényszóró, aminek nemcsak elképesztő fénye van, de a hatszögmintás nappali menetfény az eddiginél is agresszívebb arcot kölcsönöz az autónak. A hátsó LED-es lámpák is újak.

Műszakilag nincs változás, maradt a háromliteres, soros hathengeres motor 431 lóerővel és 550 Nm-rel. Az M4 Coupé kézi váltóval 4,3 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, de az automatával 4,1 is elég neki, míg a Cabriolet esetén 4,6 és 4,4 másodperc ez a két érték. Akinek ez nem elég, választhatja a Competition csomagot 450 lóerővel.

Belül csak finoman módosították az M4-et, ez a típus is megkapja a BMW legújabb multimédiás-navigációs rendszerét, mint a széria többi tagja, az önálló műalkotásnak is beillő sportüléseket pedig megvilágított M4 logóval látták el.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés