Mostanra már biztosan tudjuk, hogy meglépi a BMW, amit eddig még nem tett, és M8 változatban is kihozza a 8-as sorozatot. A csúcsmodell prototípusai az utolsó tesztköröket futják, mielőtt lekerülne róluk az álcafólia.
A 8-as sorozat régen is a BMW kínálatának csúcsa volt, és most is az lesz, amikor a 6-os sorozat helyére lép az újdonság. Az ék alakú elődből azonban ugyan tervezték, de végül nem vált valóra az M8 kivitel, aminek csak a prototípusa készült el.
A legújabb 8-asból azonban biztosan lesz M8, ezt már a széria bejelentésekor leszögezték, és nem kell sokat aludni addig, amíg hivatalosan is leleplezik az autót. A BMW a legutóbb már alig álcázva mutatta meg a sportmodellt.
Az M8 prototípusai az utolsó tesztköröket futják az estorili versenypályán,
amiről elég sok képet készített a BMW ahhoz, hogy meggyőződhess róla, milyen letaglózó formája lesz az új modellnek. A nagy légbeömlő és a négy kipufogóvég nem hiányzik róla, szériában 19 colos, de felárért 20 colos is lehet a kereke, mögötte opcióként karbon-kerámia fékrendszer dolgozhat.
Az adatokra még egy kicsit várni kell, de azért néhány részletet már elárult az új M8-ról a BMW.
A motorja várhatóan ugyanaz a biturbó V8-as lesz, mint az M5-ben, itt 600 lóerő feletti teljesítménnyel. A váltója nyolcfokozatú automata, és az M5-ben megismert összkerékhajtás is benne lesz, ami alapesetben a hátsó kerekeket hajtja, és akár fix hátsókerekesre is kapcsolható.
A biztos kigyorsításért nem hiányozhat a hátsó differenciálzár, de a kormánymű, a futómű és a fékrendszer is az M8 képességeihez lesz méretezve. A kupé pedig nem az egyetlen választás lesz, a BMW-nél dolgoznak az M8 Cabrio és az M8 Gran Coupé változatokon is, amiből az utóbbit koncepcióként már korábban megmutatták nekünk.