Mert a Forma–1 új tulajától nagyon nem áll messze a piaci gondolkodás.

A Pirelli szerződése 2019-ben lejár az F1-gyel, ám közel sem biztos, hogy a sportág gumibeszállítója marad az azt követő négy évben is, ugyanis akadt egy elég komoly kihívja: a Hankook.

A pályázatokat augusztus végéig kellett beadni, és a jelentkezőknek azzal is számolniuk kellett, hogy a 2021-től 2023-ig tartó időszakban

  • már 18 colos felnikkel kell dolgozniuk az eddig 13 colos helyett, valamint hogy
  • betiltják a gumimelegítő paplanok használatát.

Az FIA vizsgálja meg, hogy a tender megfelel az előírás minden pontjának, a végső döntést viszont az F1 vezetősége hozza meg. Az a pletyka járja, ha a választás piaci alapon történik, akkor egészen biztosan a Hankook lesz a befutó.

A dél-koreai cég egyébként a DTM-ben és a Formula–3-ban már jelen van, a kérdés az, hogy a készen áll-e egy ekkora kihívásra, ugyanis az F1-projekt óriási erőforrást és tapasztalatot igényel.

Eközben...

(Fotó: Eurosport)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés