Chris Horner szerint sehol sincs a Reanult szolgáltatása ahhoz képest, amennyit fizetnek érte.

A Red Bullnak mindössze egy negyedik hely jött össze a Magyar Nagydíjon a nagyot autózó Daniel Ricciardo révén, ugyanis Max Verstappen alatt már a hatodik körben megadta magát a motor, a Renault-motor.

A franciák energiaforrása Ausztriában, Angliában és Németországban is megviccelte a csapatot, nem csoda, hogy a Hungaroringen meglehetősen feszülten nyilatkozott Chris Horner csapatfőnök:

„Nem akarok túl sokat mondani, de több millió fontot fizetünk ezekért a motorokért, egy elsőosztályú termékért, egy korszerű termékért, és elég nyilvánvaló, hogy bizonyos szinttel alacsonyabb. Frusztráló. Ez van. Daniel még mindig versenyben van, és hagyom, hogy Cyril (Abiteboul, a Renault ügyvezetője – a szerk.) kifogásokat keressen a verseny után.”

A Red Bullnak ezt az évet, vagyis már csak fél évet kell valahogy kihúzni a Renault-val, 2019-től ugyanis a fiókcsapat, a Toro Rosso mellett az RB is a Honda energiaforrásával fog futni. Ez a szakítás nem lesz szép.

Verstappen még a csapatfőnöknél jobban is kiborult verseny közben:

Ennyi bazmegelést még biztosan nem hallottál egy F1-es rádióüzenetben

Az ok az volt, hogy Verstappen alatt 6 kör után meghalt a Red Bull, pontosabban a Renault-motor.

(Forrás / fotó: motorsport.com / Twitter)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés