A Liberty Media meglépte, amit még Bernie Ecclestone is túl kockázatosnak tartott, bevonta a szerencsejátékot a sportágba.
Immár hivatalos, hogy a Forma–1 megállapodott az Interregional Sports Group (ISG) sportmarketing vállalattal, így azok a sportfogadással foglalkozó vállalatok, amelynek az ISG engedélyt ad, felvehetik kínálatukba az F1-es fogadásokat.
A mintegy 100 millió dolláros szerződést 5 évre írták alá, ami így a sportág történetének egyik legnagyobb összegű szponzorációs megállapodása lett.
Az F1 kereskedelmi igazgatója, Sean Bratches szerint ez jelentősen elősegíti a sportág gazdasági növekedését, és ebből nemcsak a Liberty Media fog pénzhez jutni, hanem a csapatok is részesednek belőle.
A 2010-es évek elején Bernie Ecclestone is elgondolkodott ezen a lehetőségen, de hamar letett róla, ugyanis túlságosan rizikósnak talált behozni a szerencsejátékot a sportágba.
És pontosan ez verte ki a biztosítékot a szurkolók egy részénél, szerintük ugyanis ezzel nemcsak rossz példát mutatnak a gyerekeknek, de az F1 vezetősége saját magának mond ellen, fel is teszik a kérdés, ha szerencsejáték lehet, akkor rajtrácslányok miért nem?
Ha már F1 és fogadás:
(Forrás / Fotó: Twitter)