Az egyik próbaüzemen levő szerelvényt sikerült elkapni a Ferenciek terénél, ami a rossz nyelvek szerint amúgy nem is annyira felújított, mint (majdnem) teljesen új, csak éppen ilyen oldschool megjelenésű.

Az biztos, hogy a festés annyira meggyőzőre sikerült, hogy az első gondolatom az volt, hogy a 2-es metró vezetője nagyon csúnyán elázhatott, ha a Ferenciek terén kötött ki, és a kocsi belülről is jobban hasonlít az Alstom szerelvényeire (2-es és 4-es metró), mint a jó öreg, lepukkant kék metróra.

Bár légkondi nem lesz rajta, az azért megnyugtató, hogy leszállásjelző van, igaz, ezeknek a használatát a BKV éppen most vonta vissza a 2-es és 4-es metrónál is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatjuk, hogyan vásárolj a dm-ben úgy, mint egy profi

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! – Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Az elektromos városi autó forradalmát hozta el az új Citroën ë-C3

További cikkeink a témában
NN Ultrabalaton 2025: Minden, amit tudnod kell a nagy futás előtt
Hirdetés