1988-ban még nem is létezett, a kilencvenes években kereste önmagát, a kétezres évektől viszont élvezetes prémiumautóival magára és vevőire is rátalált a Nissan luxusmárkája.
Miután a japán autók néhány évtized alatt a semmiből bevették a világot, a nyolcvanas években eljutottak odáig, hogy prémiumautók közé is betörjenek. Az viszont egészen más liga: ott nem elég a luxusszint, fontos a stílus és a tradíció is. Ebben ugye nem voltak jók az adottságaik, de azt gondolták, még mindig könnyebb a járműipari tudásukkal a nulláról megteremteni egy prémiummárkát, mint a leendő vevőkkel elfogadtatni, hogy a jó ár-érték arányú típusaik mellett vannak luxuskategóriát karcoló modelljeik is.
A Toyota ezért életre hívta a Lexust, a Honda az Acurát, a Nissan pedig 1989-ben az Infinitit. Utóbbinak is Észak-Amerika volt a célpiaca, és rögtön egy V8-as limuzinnal, a világ első, elektronikusan vezérelhető aktív futóműves autójával, a Q45-össel törtek be, ezzel az S osztály, 7-es BMW, Cadillac Fleetwood vevőit vették célba.
Utána következett a külsőre a Q45-ösre hajazó M30-as kupé, ’91-től pedig a nyitott tetős változata, a Convertible.
A kilencvenes években több Infiniti-típus is gyakorlatilag egy Nissan felextrázott változata volt, a G20 például a Primerán, a ’97-es QX4 a Pathfinderen alapult.
Az Infiniti eladásai elmaradtak a várakozásoktól – és a konkurensektől –, a kétezres években viszont nemcsak a naptárban kezdődött új fejezet. Az Infiniti az élvezetes vezethetőségre kezdett koncentrálni, önálló arculatot kapott, szándékosan igyekeztek feledtetni a nissanos gyökereket, és inkább japán BMW-ként pozicionálni magukat.
Jól kezdték: a Q45-öst váltó G35 a legendás Nissan Skyline-ra épült, 2003-ban az Év autójának választotta a Motor Trend magazin. Még abban az évben, az FX 35/45-tel betört az Infiniti az azóta rohamosan fejlődő crossoverpiacra, egy évvel később pedig összkerékhajtást kapott a G35, így az összkerekes német prémiumautókkal is felvehette a versenyt, a böhöm luxusterepesek ellen pedig a QX56-ost küldte harcba.
Nemcsak új modellek, hanem új célpiacok is kellettek a sikerhez: Észak-Amerika után Tajvanon, a Közel-Keleten, Dél-Koreában, Oroszországban, Kínában majd Európában is megjelent az Infiniti.
2012-ben egyszerűsítették a névadási rendszert: azóta a crossoverek és SUV-k QX típusnév alatt, a többi személyautó Q néven fut, a számok pedig nem a motor lökettérfogatát, hanem egymáshoz való méretviszonyukat jelzi.
Jelenleg Magyarországon hat Infiniti kapható: a Q30 a kompakt ötajtós, a Q50 a sportszedán, a Q60 a sportkupé, a Q70 a luxuslimuzin, a QX30 kompakt crossover, a QX70 pedig a középkategóriás, V6-os és V8-as motorokkal szerelt crossover.