Elon Musk sikerre vitte azt, ami nem sikerült Henrik Fisker számára: a Tesláért sorba állnak a vevők. De a Karma most visszatér, a kínai tulajdonos pedig két modellt is gyártana.
A dán Henrik Fisker nagy álmát váltotta valóra a konnektorról tölthető, hatótáv-növelő motorral szerelt Fisker Karma bemutatásával. A cég dolgai azonban mégsem alakultak úgy, ahogyan remélte, közben pedig Elon Musk elsöprő sikert aratott a Teslával. A Fisker Automotive a kínaiak kezére került, akik újult erővel vágnak bele a Karma gyártásába.
Henrik Fisker nem adta a nevét, így a Karma lesz a márkanév, a modellt pedig Revero névre keresztelik. Már nem kell sokat várni rá, szeptember 8-án leplezik le a sorozatgyártásra szánt, felfrissített kivitelt. A kínai tulajdonos pedig még nagyobb szabású terveket dédelget: a Fisker által 2012-ben tanulmányként bemutatott Atlanticot is gyártásba vinné.
A két modell műszakilag nagyon hasonló, de míg a Revero a Tesla Model S ellenfele lehet, addig az Atlantic a kisebb Model 3 ellen indulhatna harcba. Mind a két típusban elektromotor hajtja a hátsó kerekeket, de az akkumulátor töltésére egy benzinmotor is dolgozik az autóban. Ezt a korábbi kétliteres, turbós GM-motor helyett a BMW-től szerzik be, de hasonló paraméterekkel rendelkezik.
Nagyra törőek a kínai tulajdonos tervei, hiszen a Revero egy kaliforniai üzemben készülne, míg az Atlantic termelésére Kínában terveznek felépíteni egy gyárat. A 375 millió dolláros beruházással készülő üzem kapacitása 50 ezer autó lesz évente, amiből 37 ezret tesz majd ki az Atlantic.