Itt volt az idő az i3 modellfrissítésére, a BMW pedig az ilyenkor szokásos finom módosítások mellett egy teljesen új változatot is bemutatott. Az i3s nemcsak sportosabb stílusú formát, de valamivel erősebb villanymotort is kapott.

Nagy siker lett az i3 a BMW-nél, és nem is gondoltuk volna, de már négy éve a piacon van, úgyhogy az autóipari naptár szerint elérkezett az idő a modellfrissítésre. Mint ilyenkor lenni szokott, az i3-nál is finoman rajzolták át a külsőt. Új az első lökhárító formája, a fényszórók immár teljesen LED-esek, akárcsak az első irányjelzők, amelyek kerek helyett széles csíkformában villognak. Az új színek és a fekete tető vagányabbnak láttatja az i3-at.

Szívesen töltenénk a napot ebben a belsőben.

Belül nincs ennyi változás, de ami a BMW-nél az i3 bemutatása óta megjelent, azt megkapta az elektromos kisautó is. A nappaliszoba-hangulatú belsőben a középső képernyő mérete 10,25 colos, és már a BMW legújabb, csempés menüvel kezelhető infotainment rendszere került rá. Mint eddig, úgy ezután is az utastér felületeinek 80 százaléka újrahasznosított és megújuló anyagok felhasználásával készült.

Kétszáz kilométert bármikor elmegy egy töltéssel.

Mostantól már csak a nagyobb, 33 kilowattórás akkumulátorral kapható az i3, amivel az eddig érvényes szabványos mérés szerint 290-300 kilométer a hatótávolság. A BMW megadta a hamarosan bevezetendő, és a való élethez közelebb álló mérés szerint is a hatótávot, így 235-255 kilométer tehető meg egy feltöltéssel, és hozzáteszik, hogy kétszáz kilométert akkor is el lehet vele autózni, ha nem figyelsz a takarékosságra.

170 lóerős és 250 Nm-re képes elektromotorjával az i3 már eddig is elég fürge volt, 50 km/óráig egy M3 sem tudta lelépni, de akinek ez sem elég, annak itt az új i3s.

Az i3s az elektromos BMW sportváltozata.

Persze, szokatlanul hangzik a sport szó egy ilyen buborékforma környezettudatos autónál, de a gyáriak mindent megtettek, hogy vonzóbb legyen tőle az i3. A motorja 184 lóerőre és 270 Nm-re képes, amivel 6,9 másodperc alatt gyorsul százra, négy tizeddel hamarabb, mint a többi i3, és a végsebességét 150 helyett 160 km/óránál korlátozzák. Sport módja is van, és a futóművét is sportosabbra hangolták. A hatótávnövelő kis benzinmotor pedig az i3-hoz és az i3s-hez is rendelhető.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés