Dream Project a neve az NSX legújabb változatának, és ez a név mindent elmond, hiszen most lett olyan a Honda sportautója, mint amilyennek az álmainkban elképzeltük: egy ültetett, nagy szárnyas, izmosabb közúti versenyautó.

A múlt évi Las Vegas-i tuningshow-ra egy olyan szerelvénnyel készült a Honda amerikai luxusmárkája, az Acura, ami egy trélerből és a rajta szállított NSX GT3-as versenyautó-változatából állt. Idén megtartották a versenyautós témát, de már közútra vihető, rendszámos sportkocsivá építették át a hibrid hajtású gépet.

A Science of Speed munkája nyomán két és fél centivel ültették lejjebb a gyárilag is elég lapos NSX-et, de az első futóműnél gombnyomásra öt centit emelhetsz rajta, hogy ne fogjon ki az autón egy fekvőrendőr. Az Advan GT kovácsolt kerekekre szélesebb Pirelli Trofeo R abroncsok kerültek, a lassítást arany féknyerges Brembo karbon-kerámia rendszerre bízták.

Műszakilag is fejlődött az NSX, hiszen a biturbó V6-os motort tovább izmosították, így már 610 lóerős a hibrid sportkocsi.

A karosszéria egyedi légterelő elemeket és egy hatalmas hátsó szárnyakat kapott, könnyebb kipufogórendszert szereltek fel, az utastérbe pedig Recaro Pole Position ülések kerültek. A legjobb pedig az, hogy még így is részt vehet a közúti forgalomban az NSX Dream Project.

Ha neked is a kedvenced az NSX, nézd meg, mi jár annak, aki vesz egyet:

Ilyen bánásmód jár egy Honda NSX vevőjének

Nem egyszerű gyárlátogatásról van szó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés