Nem lehet majd a hangszórók számával felvágni a jövő autójában, ugyanis egyáltalán nem lesznek benne hagyományos értelemben vett hangszórók.
Olyan rendszeren dolgozik a Continental, ami a hagyományos hangszórók helyett az utastér meglévő elemeit használja fel hangkeltésre. A tetőkárpit, az ajtóbelsők, de még az ülések is alkalmasak lehetnek arra, hogy egy megfelelő aktuátor segítségével keltett rezgésekkel kiváltsák a hangszórók feladatát.
Így működik:
A fejlesztés elindítója, mint már megszokhattuk, a súlycsökkentés. Míg egy mai autóban egy átlagos hangrendszer 15 kilogrammot nyom, addig a Continental újdonsága alig egykilós lenne. Nem beszélve arról, hogy a formatervezőknek sem kellene a hangszórók helyével számolniuk. A fejlesztés még csak kezdeti stádiumban van, de olyan újítás ez, amiről még biztosan hallani fogsz.
Igaz, amíg olyan hangrendszerek vannak a piacon, mint a Bang & Olufsen és a Bowers & Wilkins termékei, addig szívesen nézegetjük ezeket a hangszórórácsokat.