Jelenleg a Suzuki kínálatában a Vitara a legkelendőbb, ami egyben a hazai piacon is a legnagyobb számban eladott új autónak számít. Most néhány kisebb-nagyobb módosítást végeztek rajta, hogy továbbra is divatban maradjon.
2015-től kapható a Suzuki kompakt méretű szabadidő-terepjárója, ami nemcsak a márka legnépszerűbb modelljévé lépett elő, de a magyarországi újautó-eladási listát is vezeti. A dizájnját olyan jól eltalálták, hogy a mostanra esedékes ráncfelvarráson sem sokat változtattak rajta. Új a függőleges osztású hűtőmaszk és a lökhárító, újak a könnyűfém kerekek és a LED-es hátsó lámpák is.
Nagyobbat változott a kínálat, ugyanis az S-Cross után a Vitara választékából is kikerült az 1,6 literes benzines szívómotor, a helyét a nagyobbik crossoverben is használt egyliteres, háromhengeres, turbós Boosterjet veszi át 111 lóerővel. A másik választható motor az 1,4 literes, négyhengeres turbós motor 140 lóerővel, és nagyon úgy tűnik, hogy a dízel sem lesz többé választható.
Belül azzal javítják a minőségérzetet, hogy puhább anyagot használnak a műszerfal felső részén, a műszeregység közepén pedig színes kijelzőt kapott a fedélzeti számítógép. Még több biztonsági felszerelést is kap az új Vitara, így a ráfutásgátló vészfékező rendszer mellett sávelhagyást megakadályozó, táblafelismerő és holttérfigyelő is lesz benne.