Villámgyorsan és csendben viszi az egész családot a több mint 500 lóerős Kia EV9 GT, mely a sportos hangulatért villanyautó létére még a váltásokat is szimulálja.
Alapvetően erős és kényelmes családi behemót a Kia EV9-es, melynek akkumulátorai felett egy igazán hatalmas méretű utastér van, amiben elférnek ugyan heten is, de a hatszemélyes verzió a legjobb. Ez nincs másképp az EV9 GT csúcsmodellben sem, amiben még több erő és egy adag sportosság is van.
Los Angelesben mutatták be, hiszen valójában ez egy tökéletes amerikai szabadidő-autó.
Függőleges lámpatesteiből áramkörökhöz hasonló menetfények ágaznak el, a karosszéria színére fényezett maszkjából mintázat világít. Négy duplaküllős felnijei mögött élénk zöld féknyergek villannak meg. Egész visszafogottan díszítették a csúcsmodellt, ezért az EV9 GT-ről szinte csak stopperrel lehet megmondani, hogy ez tud sietni legjobban az EV9-esek közül. Ha már ez a téma, álló helyzetből 60 mérföld/órás sebességre (97 km/óra) 4,3 másodperc alatt gyorsul.
Két villanymotor van benne, az akkumulátor a padló alatt terül el, a váltó pedig virtuálisan szimulált.
Mindkét tengelyre jut egy villanymotor, így összkerékhajtású a Kia EV9 GT, melyhez a sportosságot a váltó szimulációja adja. Akárcsak a Hyundai Ioniq 5 N, úgy ez az autó is képes arra, hogy a váltás érzetével szórakoztassa a vezetőt. Így az EV9 GT-vel a szokásosnál jóval többen élvezhetik az útra szabadított szimulátort. Az beállított vezetési üzemmódnak megfelelően változik a lengéscsillapító, a kormányzás és a fékérzet karaktere.
Seregnyi vezetéstámogató rendszer, kétirányú töltés, és amerikai szabványos csatlakozó.
Már alapfelszereltségként egy halom asszisztens van a Kia EV9 GT-ben, de sokkal érdekesebb, hogy az amerikai piacos modelleken már az észak-amerikai töltési szabványnak megfelelő csatlakozó van, mint a Teslákon, így az EV9-es gyári formájában is tölthető a Superchargereken.
Ez is érdekelhet: