Persze nem csak a kávéfranchise használ ehhez hasonló legális, vásárlásra ösztönző módszereket, de a Bloomberg róluk készített videót, ami vásárlónak és kereskedőnek is tanulságos.

  • Az új termékeket rögtön a bejárati ajtón, szemmagasságban reklámozzák
  • Úgy helyezik el a kasszát, hogy át kelljen sétálni a bolton az asztalok-székek mellett
  • A hátsó polcok kivilágításával terelik arra a vásárlót
  • Közel engedik a vevőt a kávégéphez
  • A pultnál is elhelyeznek hirdetéseket, ahol a vevő percekig nézheti őket

Részletesen pedig itt vannak a trükkök, angol szöveggel:

(Forrás: Bloomberg)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vizsgaidőszaki gasztró: gyorskaja és csipsz nem, étcsoki és kávé mértékkel

Önellátó klímájú ez a faborítású oslói toronyház

Kicsit megszédültünk, ápolónőre lenne szükségünk

További cikkeink a témában