Fénnyel és pozícióval manipulál a Starbucks, hogy minél többet költs náluk

Persze nem csak a kávéfranchise használ ehhez hasonló legális, vásárlásra ösztönző módszereket, de a Bloomberg róluk készített videót, ami vásárlónak és kereskedőnek is tanulságos.

  • Az új termékeket rögtön a bejárati ajtón, szemmagasságban reklámozzák
  • Úgy helyezik el a kasszát, hogy át kelljen sétálni a bolton az asztalok-székek mellett
  • A hátsó polcok kivilágításával terelik arra a vásárlót
  • Közel engedik a vevőt a kávégéphez
  • A pultnál is elhelyeznek hirdetéseket, ahol a vevő percekig nézheti őket

Részletesen pedig itt vannak a trükkök, angol szöveggel:

(Forrás: Bloomberg)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon