Nem az a hős a nők szemében, aki hét másodperc alatt felhúz tíz korsó sört kari napokon – hanem aki a harmadik után már nem kér egy negyediket. Szexicsajos videóval és infógrafikával bizonyítjuk.

Ismerjük a mondást: Az alkohol káros - Viszont még egy jó sztori sem kezdődött úgy, hogy valaki salátát evett. Persze ez nem azt jelenti, hogy el kell jutni abba a merevrészeg állapotra, ami után másnap nem akarsz élni - sem a fejfájás, világforgás, hányinger miatt, sem pedig az elképesztően kínos hülyeségek miatt, amiket előző este elkövettél. Mert nem kifejezetten bejövős dolog túltolni a szeszt. A Heineken vagány, városi reklámjából is ez derül ki: a szexi partivadmacskáknál nem imponáló, ha táncolás helyett talajrészegen kifekszel a kanapén, egy artikulált mondatra is képtelen vagy (nemhogy egy értelmesre!) – és úgy egyáltalán semmit nem lehet kezdeni a zombiként begyantázott férfiakkal. Akkor ki a hős? Mutatjuk.

Mellesleg nem csak ez az egy reklám sáncolja a felelősségteljes ivást: a Heineken nagyszabású felmérést végzett a 21-35 évesek körében az ivási szokásokról, amiből az alábbi meglepő adatok derültek ki:

Ez után a kutatás után döntött úgy a márka, hogy felhívja a figyelmet a felelős alkoholfogyasztásra. Ami azért vagány húzás, szóval riszpekt a kampányért, mi teljesen támogatjuk a pozitív és előremutató kezdeményezést – úgyhogy ezentúl próbáljunk meg nemet mondani arra a bizonyos sorsdöntő italra, ami után már nincs visszaút!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
53% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés