Az Adidas új kisfilmje a kínai piacot célozza meg, de közben beszól a nyugati világnak.

Eléggé felkapott sztereotípia, hogy a kínaiaknál nincsenek egyéniségek, és a nép az államnak, az országnak mindent alárendel. Ennek int be most az Adidas, az One in a Billion nevű kampányával. Amely arra világít rá, hogy Kína is tele van személyiségekkel, az ottani sportolók is különlegesek, nem tucatok, csak ez a nyugati társadalomnak nem igazán tűnik fel.

Plusz még a készítőknek sikerült belecsempészniük egy kis szívatást is az egyperces anyagba. Nem nehéz észrevenni, hogy az Under Armour korábbi, Rule Yourself kampányára utalnak a videó elején, amelyben Misty Copeland és Stephen Curry klónjai sugallják azt, hogy a folyamatos, néha talán monoton, de kemény munka hozza meg a sikert.

A Rule Yourself, ami szintén pazar reklám szerintünk:

És hogy miért kóstolgatja az Adidas az UA-t? Mert utóbbi nemrég jelentette be, tervei szerint a jövőben sokkal jobban fog a kínai piacra koncentrálni. Amit jelenleg a Nike és az Adidas ural.

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Már 11 ezer Bayern-drukker írta alá a Tuchel maradását kérő petíciót

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés