Amiből az is kiderül, hogy szerintük miben jobb 2018-ban az iPhone, mint a többi telefon.
Ez alapján pedig azt is mondhatnánk, hogy az Apple reklámja félsiker, mert ugyan a faék egyszerűségű üzenetet tényleg az is megérti, aki soha életében nem látott még okostelefont, de az Apple helyében azért elgondolkodnánk, vajon jó irányba haladnak-e, ha a legerősebb üzenetük az, hogy az App Store biztonságosabb, mint a Google Play.
A másik reklám valamivel ambiciózusabb, ebben azt sugalmazzák, hogy az iPhone kamerája jobb, mint a többi telefoné, csak mondjuk ez per pillanat biztosan nem igaz: a DxOMark értékelése szerint négy telefon is előzi az iPhone X-et.
Az Apple-nek mondjuk ennek ellenére sincs sok aggódni valója, hiszen bár az iPhone X eladásai nem úgy alakultak, ahogy szerették volna, az előző negyedévben azért így is az ő készülékeikből adtak el a legtöbbet világszerte.