Van egy 432 lóerős, gyönyörű izomautód, de senki sem látja, hogy te ülsz benne? Probléma megoldva.
A Chevrolet nagyon szeretné növelni az eladásait Európában, erre utal, hogy a Genfi Autószalonon bemutatott Stingray Corvette után a 2014-es modellévre kisebb ráncfelvarráson átesett Camaro kabrió változatának premierje is Európában, egész pontosan a jövő hónapban kezdődő Frankfurti Autószalonon lesz.
Mivel a kupéról már korábban lehullt a lepel, így nagy meglepetést nem okoz, hogy a tető nélküli változat is csak apró részletekben tér el a korábbi modelltől: az autó orra áramvonalasabb lett, a fényszórók vékonyabbak, a motorháztető pedig egy plusz szellőzőnyílást kapott.
A kupéhoz hasonlóan a kabrió is megkapja a hétcolos érintőképernyőhöz kapcsolódó Chevrolet MyLink rendszert és head up-display is lesz a kocsiban. A Recaro sportülésektől viszont a kabriókban megszokott, az ülésbe épített biztonsági öv miatt elbúcsúzhatunk.
Az európai piacra szánt modell a 432 lóerős, 6,2 literes V8-as motorral érkezik, amellyel a kupénál két tizedmásodperccel lassabban, 5,4 másodperc alatt gyorsul százra. Az ára is jelentősen meghaladja a kétajtós modellét, Németországban 44 990 eurós alapáron, vagyis 13,5 millió forinttól lehet majd hozzájutni a frissített modellhez.