A Spark–Renault McLaren motorral szerelt autója tuti befutó lesz a 2014-es Formula E szezonban.

A jövőre startoló versenysorozat szerencsére nem csak nevében áll közel a nagy testvérhez, a szeptemberi Frankfurti Autószalonon bemutatkozó Spark–Renault SRT–01 versenyautó megjelenésével sem nagyon lógna ki a Forma–1 rajtrácsáról. Legalább is amíg el nem indulnak, hiszen az elektronikusan erősen lekorlátozott, 181 lóerős McLaren motorral hajtott autó három másodperces gyorsulásával és 225 km/h végsebességével nagyjából az első kör végére körhátrányba kerülne az F1-es autókkal szemben.

A Dallara által tervezett versenyautó konstruktőri világbajnoki címe ennek ellenére már borítékolva van, hiszen jövőre a tízfordulós sorozatba nevezett mindhárom csapat (Drayson Racing, China Racing, Andretti Autosport) ilyen autóval fog rajthoz állni.

Hogy mi lesz 2015-ben, amikor a hírek szerint a Red Bull és a Ferrari is beszáll az elektromos Forma–1-be, az már egészen más kérdés.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés