A Black Series megmutatta, hogy még bőven voltak tartalékok az AMG GT-ben, és most ennél is sokkal tovább ment egy tuningcég a Mercedes sportautójával.
Az AMG GT-ből a megjelenése óta többször is kijött már erősebb változat, a legutóbb a Black Series, amiben a 4 literes biturbó V8-as motor teljesítményét 612-ről 720 lóerőre növelték.
De ez még nem minden, egy német tuningcég ennél is sokkal többet hozott ki belőle, az Opus autója ugyanis 1111 lóerőre képes.
Az ezer lóerős határt áttörve ez az AMG GT izmosabb lett, mint a Bugatti Veyron,
és azért is figyelemreméltó az eredmény, mert ezt nem egy négyturbós, 16 hengeres motorból hozták ki, hanem abból a V8-asból, amivel a Mercedes eredetileg szerelte az autót. Persze szinte az egész motort át kellett építeni hozzá.
A kovácsolt dugattyúkkal, erősebb hajtókarokkal, nagyobb teljesítményű befecskendezéssel és két vadonatúj turbótöltővel kezdték, majd teljesen új kipufogórendszert terveztek, és
mivel a részecskeszűrőt kihagyták belőle, ezt az AMG GT-t hivatalosan nem lehetne közútra vinni az európai uniós államokban.
A váltó maradt a hétfokozatú duplakuplungos, és amitől még érdekesebb az 1111 lóerős AMG GT, hogy maradt hátsókerék-hajtású, kell tehát némi rutin a vezetéséhez. Az Opus persze nem csak ezt az egy változatot készítette, a Mercedes sportautóját rendelni lehet 825, 900 és 1001 lóerős változatban is, és az utóbbi szám sem lehet véletlen.