Ekkora erőhöz már négykerék-meghajtás is kell, kapott azt is.

A szovjet járműiparon belül messze nem a Lada kapta a nagymotoros, nagy teljesítményű luxusautó szerepét – nem mintha például az M24-es Volgát szétvetette volna a 2,4 literes motor 95 lóereje –, de attól, hogy a Togliattiban felhúzott autógyár nem volt képes az efféle igényeket kielégíteni, még nem kell örökre tizenkét hengeres Lada nélkül élnünk.

A Garage 54 meg is építette. Igaz, a költséges motorfejlesztés helyett – szokásukhoz híven – inkább összekapcsoltak három motort, ami persze nem fért el a kocka Lada orrában, ezért kicsit megnyújtották, a hátsó kerekeket pedig megduplázták.

Hiánypótló!

Ezt is ők csinálták:

Kiderült, oldja-e a Coca-Cola a rozsdát

Állítólag igen. És valójában?

El lehet-e tolni hoverboarddal egy Ladát?

Gyalog rohadt nehéz betolni egy Ladát, ez tény. De ha van egy hoverboard alattunk? És ha nem betolni kell, csak odébb lökni?

Elkészült a hidrogravitációs meghajtású Lada

Lehetséges, hogy mégsem forradalmasítja majd a közlekedést.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
52% Verstappen
9% Piastri
1% Russell
9% Egy másik versenyző
Advertisement
Hirdetés