Ekkora erőhöz már négykerék-meghajtás is kell, kapott azt is.

A szovjet járműiparon belül messze nem a Lada kapta a nagymotoros, nagy teljesítményű luxusautó szerepét – nem mintha például az M24-es Volgát szétvetette volna a 2,4 literes motor 95 lóereje –, de attól, hogy a Togliattiban felhúzott autógyár nem volt képes az efféle igényeket kielégíteni, még nem kell örökre tizenkét hengeres Lada nélkül élnünk.

A Garage 54 meg is építette. Igaz, a költséges motorfejlesztés helyett – szokásukhoz híven – inkább összekapcsoltak három motort, ami persze nem fért el a kocka Lada orrában, ezért kicsit megnyújtották, a hátsó kerekeket pedig megduplázták.

Hiánypótló!

Ezt is ők csinálták:

Hogy lehet egy Ladára 38-as kerekeket szerelni? Így

Nyilvánvalóan az oroszok próbálták ki.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés