A ’69-es Mustang Mach 1 eredeti formájában is legendának számít, de a Classic Recreations még többet hozott ki belőle a technika modernizálásával.
A Hitman névre keresztelt autóhoz az 1969-ben gyártott Mustang Mach 1 adta az alapokat, amit a Classic Recreations oklahomai műhelyében először is tökéletesre restauráltak. A cégtől már megszokhattuk, hogy nem állnak meg ennyinél, ezért az eredeti 5 literes, 290 lóerős V8-as motornak is mennie kellett, a helyére az új Mustang modern erőforrása került.
Az új 5 literes V8-as motor teljesítményét is jócskán megnövelték azzal, hogy két Garrett turbófeltöltőt szereltek fel,
és egyedi vezérlőelektronikát írtak hozzá. Az eredmény kereken 1000 lóerő lett, amit hatfokozatú kézi sebességváltóval lehet beosztani, a tapadás a hátul 315 milliméter széles Michelin Pilot Sport 2 abroncsok feladata.
A Mustang Mach 1 többi részletét is a pusztító teljesítményhez igazították.
A futóművét és a fékrendszerét modernebbre cserélték, a hatdugattyús nyergek 18 colos kerekeket lassítanak. Új még a kipufogórendszer és a kormánymű is, amivel a Hitman sokkal könnyebben uralható, mint amilyen vad ez a Mustang volt 1969-ben.
A fekete csíkokkal díszített szürke fényezés és a karosszéria légterelő elemei éppúgy korhű példányok, mint a fakarimás kormány és a váltókar, de a biztonság jelentősen jobb az ötpontos övekkel szerelt kagylóülésekkel.
A Classic Recreations nem árulta el a Hitman árát, de több mint kétszázezer dolláros árat becsülnénk rá.