Persze nem mind, csak ez az egy, amit a gyártó alakított át retrofuturisztikus villanyautóvá.
A mögöttes szándék a gyári egyedi projektautó elkészítése mögött valószínűleg az, hogy az új elektromos Hyundai, az Ioniq 5 kapjon egy kis történelmi hátteret a marketingkampányhoz. Mert hogy maga a Pony, ez a korabeli japán kompakt autókat másolni próbáló, alanyi jogon teljesen felejthető modell még a ritka kupé kivitelében sem érdemelné meg semmilyen szinten, hogy legendaként kezeljük, az biztos. Még akkor sem, ha a koreaiak számára bizony nagyon komoly értéke van: a Pony volt a dél-koreai autóipar első világmodellje.
Az Italdesign-nál terveztetett formájú Pony lemezei alatt brit autóipari mérnökök tervei alapján készült technika lapult. A motor a Mitsubishitől származott, a kocsiban helyenként még a Ford Cortina konkrét alkatrészei is fellelhetőek voltak. A modell az 1974-es Torinói Autószalonon mutatkozott be. A gyártást a következő évben a négyajtós változattal kezdte a Hyundai, a kupé csak 1976-ban került a kínálatba.
Egy ilyen 45 éves kupét vett kezelésbe az átalakító csapat. A LED-pixeles fényszórókat és a hátsó lámpákat az Ioniq 5-ről illetve annak koncepciómodelljéről, a Hyundai 45-ről emelték át. Az ős-Pony korának jellegzetes távol-keleti autóipari motívuma, a messzire előre, a sárvédőkre szerelt külső tükör új funkciót kapott: visszapillantó kamerákat helyeztek el bennük.
A fő vonalaiban változatlanul hagyott külső után a retro-tanulmány utastere egészen megdöbbentő látvány. A vákuumcsöves kijelzős műszeregység fantasztikus, a klasszikus kormány a hangvezérlés gombjával nagyon érdekes kontrasztot alkot, az ajtóbelsők pedig úgy tökéletesek, ahogy vannak.
A kocsi csomagterében egy gyönyörű rozsdamentes acél dobozban egy "last mile-device", vagyis egy mikromobilitási eszköz, valószínűleg egy elektromos roller található.
A technikáról csak annyit tudni, hogy a kocsiban van motor, méghozzá elektromos - részletesebb információkat egyelőre nem kaptunk a Hyundaitól. Persze ez nem is érdekes: ez a kocsi valószínűleg nem megy a saját lábán soha sehová, csak kiállítási tárgyként értelmezhető. Az átalakított Pony a Hyundai "Reflections in Motion" nevű tárlatának részeként Busanban tekinthető meg élőben.