Persze, hogy azért!

Hátul egy támasz meg egy tetőspoiler, elöl pedig valószerűtlenül széles gumik, a hozzá szükséges sárvédő-szélesítésekkel. Külsőleg ezek a legfőbb különbségek egy széria Unóhoz képest – de mint annyiszor, itt sem a külsőség a lényeg.

Hanem a motor. Egy Lancia Delta másfél literes turbómotorját fúrták 1,6-osra, és kicsit még piszkáltak rajta, hogy kilencezer fölé lehessen forgatni, meg hogy 600 lóerős legyen.

Igen, 600 lóerős.

9,4 másodperc alatt teszi meg a negyed mérföldet – ez a lényeg, hiszen az Unót gyorsulási versenyekre építették –, szóval baromi gyors.

Ez is érdekelhet:

Tökéletes álomautó ez a Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Ez egy legenda, méghozzá a legjobb formában!

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés