Persze, hogy azért!

Hátul egy támasz meg egy tetőspoiler, elöl pedig valószerűtlenül széles gumik, a hozzá szükséges sárvédő-szélesítésekkel. Külsőleg ezek a legfőbb különbségek egy széria Unóhoz képest – de mint annyiszor, itt sem a külsőség a lényeg.

Hanem a motor. Egy Lancia Delta másfél literes turbómotorját fúrták 1,6-osra, és kicsit még piszkáltak rajta, hogy kilencezer fölé lehessen forgatni, meg hogy 600 lóerős legyen.

Igen, 600 lóerős.

9,4 másodperc alatt teszi meg a negyed mérföldet – ez a lényeg, hiszen az Unót gyorsulási versenyekre építették –, szóval baromi gyors.

Ez is érdekelhet:

Tökéletes álomautó ez a Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Ez egy legenda, méghozzá a legjobb formában!

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés