Persze, hogy azért!

Hátul egy támasz meg egy tetőszpojler, elöl pedig valószerűtlenül széles gumik, a hozzá szükséges sárvédő-szélesítésekkel. Külsőleg ezek a legfőbb különbségek egy széria Unóhoz képest – de mint annyiszor, itt sem a külsőség a lényeg.

Hanem a motor. Egy Lancia Delta másfél literes turbómotorját fúrták 1,6-osra, és kicsit még piszkáltak rajta, hogy kilencezer fölé lehessen forgatni, meg hogy 600 lóerős legyen.

Igen, 600 lóerős.

9,4 másodperc alatt teszi meg a negyed mérföldet – ez a lényeg, hiszen az Unót gyorsulási versenyekre építették – szóval baromi gyors.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Ha elromlik az autód az autópályán és csak 70-nel tud menni, ki ne menj a leállósávba, mert még egy százezres csekket is kapsz!