1935-ben egy olyan prototípust mutatott be a Skoda, amit az aerodinamikus formája és a szokatlan műszaki felépítése miatt is lehetett csodálni. A 935 Dynamic egyetlen példányát a gyárban újították fel.
A harmincas években egyre nagyobb teret kapott az autótervezésben az aerodinamika, és 1935-ben a prágai autószalonon a Škoda is bemutatta a saját prototípusát, amit az áramlástan tudományának legújabb eredményei alapján építettek meg. A szokatlan formájú karosszéria légellenállási együtthatója 0,37 volt, ami kiemelkedőnek számított akkoriban.
A 935 Dynamic a műszaki felépítésével is felkeltette a figyelmet.
A kétliteres, négyhengeres, vízhűtéses motorja egy boxermotor volt, amit a hátsó tengely elé építettek be. A jóval későbbi középmotoros sportkocsikról ismert megoldás jelentősen csökkentette a tömegközéppont magasságát, ami nagy hatással volt a vezethetőségére.
Az áramvonalas kupéformájú karosszériának is köszönheti a Škoda prototípusa, hogy 55 lóerős teljesítményével 130 km/órás sebességre volt képes.
A négyfokozatú elektromágneses sebességváltója is igazi különlegességnek számított, ami az előválasztó funkciójával a félautomata fokozatváltást is lehetővé tette.
A prototípussal szerzett tapasztalatokat már a következő években felhasználta a Škoda, az 1936-os Popular Monte Carlo és az 1939-es Rapid is áramvonalas lett, még ha nem is ennyire.
A cseh mérnökök 1936-ban egy kétüléses versenyváltozat építésébe fogtak, de ennek fejlesztését ’39-ben leállították, az elkészült autónak nyoma veszett.
Nem veszett el a 935 Dynamic prototípusa, amit 1939-ben egy magánszemélynek adtak el, és az áramvonalas Škoda átvészelte a második világháborút.
A cseh gyártó a hatvanas években kezdte visszavásárolni a különleges típusait, ekkor került vissza Mladá Boleslavba az autó, aminek a felújítása három éve lett kész, azóta a Škoda múzeumában csodálhatod meg.