Korábban a Red Bull is szemezgetett vele.

Az FIA október elején jelentette be, hogy zöld utat adott az Andretti Formula Racingnek, hogy tizenegyedik csapatként csatlakozzon a Forma–1 mezőnyéhez, vagyis az amerikai istállónak már csak a FOM-mal (Formula One Management), tehát magával az F1-gyel kell megegyeznie, hogy az egészen közeli jövőben (2025-ben vagy 2026-ban) ott lehessen a rajtrácson.

Az Andretti Autosports tulajdonosa, Michael Andretti pedig a Sky Sports kérdésére reagálva egyértelművé tette, ki(ke)t szeretne pilótának tudni a csapatnál:

Colton Herta egyértelműen a listánk élén áll, de meg kell néznünk, hogyan teljesít az IndyCarban. Remélhetőleg elég pontot szerez az F1-es szuperlicensz* megszerzéséhez. (...) Beszélni fogunk más versenyzővel is, olyanokkal, akik megfelelnek a kritériumainkna. A célunk az, hogy legalább egy amerikai üljön az autóban, a másikba pedig egy tapasztalt pilótát szeretnénk ültetni, aki segít nekünk a mentorálásban.”

*Az a pilóta kaphatja meg az F1-es versenyengedélyt, szuperlicenszt, aki többek között

Colton Herta szerződtetése mellett szól, hogy jól ismerik Andrettiék, ugyanis az IndyCar-csapatukban versenyez. A 23 éves amerikai pilótával állítólag tavaly a Red Bull is szemezgetett, akit Pierre Gasly helyére ültetett volna be az egyik AlphaTauriba.

(Forrás: Planetf1.com)

Ez is érdekelhet:

Merész változtatásokkal alakítanák át a sprinthétvégéket az F1-ben

Akár már jövőre életbe léphet(nek) a radikális újítás(ok).

Hamilton: Olyan az új mercedeses szerződésem, mint egy rohadt könyv

Lewis Hamilton az új szerződéséről beszélt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés