A japán márkákról tudni lehet, hogy figyelnek a vásárlók igényeire, és a Toyota Camry is csak ott változott a modellfrissítéssel, ahol szükség volt rá.
Még csak két éve vezette be az európai piacra a Toyota a Camry legújabb kiadását, de a modell az amerikai kereskedésekben már régebben megjelent, ezért mostanra jött el a ráncfelvarrás ideje. A japán márka pedig csak ott változtatott a középkategóriás modellen, ahol a korábbi tapasztalatok alapján szükség volt rá.
A műszerfalon például átalakították a középkonzolt, a tetejére került a 9 colos érintőképernyő, hogy még jobban látható legyen, a két szélére pedig gyorsgombokat tettek, hogy gyorsan elérjük a funkciókat.
A Camry nagy hiányosságát pótolták azzal, hogy a rendszer már Android Auto és Apple CarPlay használatára is képes,
és az osztva dönthető hátsó üléseknél síalagút is van.
A Camry formája csak annyit változott, hogy elmondhassuk: ez már a megújult kiadás.
Az orrán a hűtőmaszk és a lökhárító nagy légbeömlőjének formáját változtatták, az utóbbi fekete és sötétszürke színben is kérhető. A hátsó lámpák is újak, a kínálatban új 17 és 18 colos kerekek jelentek meg, és egy újabb metálszürke fényezés is választható.
A műszaki tartalom nem változott, de nem is volt rá szükség.
Az egyetlen elérhető hajtáslánc a 2,5 literes benzines hibrid rendszer, ami 218 lóerős teljesítményre képes, és 4,2 litert fogyaszt száz kilométeren. A vezetési asszisztensek sora azonban bővült: az intelligens tempomat a táblafelismerő, a távolságtartó és sávkövető rendszerek működését kombinálja.
A megújult hibrid Camry várhatóan 2021 tavaszán kerül a Toyota-kereskedésekbe, a japán márkánál egyébként a jövő év újdonságai közé tartozik a szintén a tengerentúlról érkező hibrid Highlander, valamint a hibridként is elérhető Yaris Cross is.