Marad a Forma–1-ben, marad a Red Bull-lal.

A Red Bull és a Honda is beszámolt róla, hogy az eredeti tervekkel ellentétben, mégsem vonul ki a japán gyártó a Forma–1-ből, sőt, egészen az újgenerációs („zöld”) motor érkezéséig, azaz 2025 végéig marad a Red Bull és az AlphaTauri motorbeszállítója, vagyis minden marad a régiben.

Mert ugye az történt, hogy 2020 októberében a semmiből jött a japán gyártó bejelentése, hogy a 2021-es szezon végeztével elhagyják a száguldó cirkuszt, hogy a szén-dioxid-semleges technológiák fejlesztésére szeretnének koncentrálni. Ekkor tehát még úgy tűnt, hogy az RB és az Alpha is motorbeszállító nélkül marad, végül pedig az lett a dologból, hogy az osztrákok át-/megvették a Honda erőforrásának alapjait, szellemi tulajdonjogait és mindent egyben, hogy maguk fejleszthessék 2025-ig.

A Honda tehát meggondolta magát, az osztrák istálló tanácsadója, Helmut Marko pedig elmondta, hogy az újragondolásban egyértelműen szerepe van Max Verstappen világbajnoki címének, és hogy ez egy igazán kedvező helyzetet teremtett:

„Számunkra ez nagyszerű, hiszen elképesztő tudással rendelkeznek, ami hatalmas előny a számunkra. Nekünk továbbra is csak apróbb és finomabb beállításokat, kalibrálásokat kell végeznünk, és törekednünk az eredményességre, ezzel pedig úgy érzem, nem lesz gond.”

(Forrás, fotó: Red Bull)

Ez is érdekelhet:

Räikkönen csapatfőnökként tér vissza

Nem tartottak sokáig Räikkönen nyugdíjas évei.

Hamilton többször is lemásolta Bottas beállításait

Bottas elárulta, hogy számtalanszor kisegítette Hamiltont az utolsó pillanatban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Nem először váltanak kék színre a Ferrari versenyzői a Formula–1-ben

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés