Marad a Forma–1-ben, marad a Red Bull-lal.

A Red Bull és a Honda is beszámolt róla, hogy az eredeti tervekkel ellentétben, mégsem vonul ki a japán gyártó a Forma–1-ből, sőt, egészen az újgenerációs („zöld”) motor érkezéséig, azaz 2025 végéig marad a Red Bull és az AlphaTauri motorbeszállítója, vagyis minden marad a régiben.

Mert ugye az történt, hogy 2020 októberében a semmiből jött a japán gyártó bejelentése, hogy a 2021-es szezon végeztével elhagyják a száguldó cirkuszt, hogy a szén-dioxid-semleges technológiák fejlesztésére szeretnének koncentrálni. Ekkor tehát még úgy tűnt, hogy az RB és az Alpha is motorbeszállító nélkül marad, végül pedig az lett a dologból, hogy az osztrákok át-/megvették a Honda erőforrásának alapjait, szellemi tulajdonjogait és mindent egyben, hogy maguk fejleszthessék 2025-ig.

A Honda tehát meggondolta magát, az osztrák istálló tanácsadója, Helmut Marko pedig elmondta, hogy az újragondolásban egyértelműen szerepe van Max Verstappen világbajnoki címének, és hogy ez egy igazán kedvező helyzetet teremtett:

„Számunkra ez nagyszerű, hiszen elképesztő tudással rendelkeznek, ami hatalmas előny a számunkra. Nekünk továbbra is csak apróbb és finomabb beállításokat, kalibrálásokat kell végeznünk, és törekednünk az eredményességre, ezzel pedig úgy érzem, nem lesz gond.”

(Forrás, fotó: Red Bull)

Ez is érdekelhet:

Räikkönen csapatfőnökként tér vissza

Nem tartottak sokáig Räikkönen nyugdíjas évei.

Hamilton többször is lemásolta Bottas beállításait

Bottas elárulta, hogy számtalanszor kisegítette Hamiltont az utolsó pillanatban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés