Lehet olyan szórólapot készíteni, amit garantáltan nem dob majd ki a címzett. Igaz, nem éppen tömeggyártásban.

A Pfaff Kanada legtöbb Porschét értékesítő kereskedése. Bár a márkának a gazdasági válságban is kifejezetten jól megy, a reklám sosem árt. A hagyományos eszközök helyett viszont egészen új, személyre szabott megoldást talált ki a munkával megbízott torontói ügynökség: a potenciális ügyfelek kocsifelhajtójára parkoltak egy fehér 911 Carrera S-sel, lefotózták, és mindenkinek azt a képet dobták be némi reklámszöveggel a postaládájába, amelyen a kocsi mögött a saját háza a háttér.

Autógyárak bringái – Kétkerekű Mercedes, egykilós McLaren

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés