A Carrera GT még most is a legizgalmasabb szuperautók közé tartozik, pedig több mint 15 év telt el azóta, hogy először megpillantottuk. A tízhengeres csodából most egy példányt újra összeraktak, és jobb lett, mint valaha.
612 lóerős V10-es motorjával a Carrera GT még most is az álomautók közé tartozik, pedig már régen nem gyártják.
Az egyik példány tulajdonosa azonban visszament a gyárba, annak is a Porsche Classic műhelyébe, hogy varázsolják újszerűvé az autóját. Mivel itt nemcsak veteránokkal foglalkoznak, hanem minden olyan Porschével, aminek a gyártása több mint tíz éve fejeződött be, örömmel láttak hozzá a Carrera GT-hez.
Első lépésként a darabjaira szedték az autót, ahol kellett, felújították vagy kicserélték az alkatrészeket, és úgy szerelték össze, hogy jobb legyen, mint amikor kigördült a gyárból.
A tulajdonosa új színt is választott hozzá, ez a zöld a hetvenes években jelent meg a Porsche kínálatában, de a Carrera GT sosem volt kapható vele.
A legnagyobb figyelmet a kerekek kapták,
itt is retró stílusban terveztek egy teljesen új ötküllős felnit a klasszikus BBS kerekek mintájára. A küllőket aranyszínűre festették, a peremét pedig polírozták volna, de mivel az gyengítené a kerék szerkezetét, ezért vékony ezüstréteget vittek fel rá. A tetejére színtelen lakk került, az ezüst ugyanis a vas után a második legjobban oxidálódó fém.
A zöldhöz tökéletesen passzoló arany szín került a féknyergek Porsche feliratára és a kormánykerék középállását jelző csíkra is.
Újrakárpitozták az üléseket, és a Porschénél a szénszálas anyagból készült elemeket is felújították, mivel az eltelt idő alatt csúnyán besárgultak. 350 órába telt minden elemet finoman felcsiszolni és újralakkozni.
A Carrera GT-nek még egy bemutatót is szerveztek, mintha új modell lenne, és lássuk be, legalább annyira lehet vágyni rá, mint egy új Porschére.