Az új névadó szponzor érkezésével anyagi gondja biztosan nem lesz idén Max Verstappen csapatának.
Max Verstappen világbajnoki címével új szponzor érkezett a Red Bullhoz, az Oracle nevű technológiai vállalat, amely egyben az istálló névadója is lesz, tehát a csapatot az új szezonban hivatalosan Oracle Red Bull Racing néven láthatjuk majd:
It's official @Oracle ? Launching into a new chapter of innovation in #F1 with our title partner ?
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) February 9, 2022
A felek öt évre szóló megállapodást kötöttek egymással, amelynek értelmében az autó oldalán és hátsó szárnyán is feltűnik majd az Oracle neve, mindezért pedig 370 millió fontot, azaz 570 millió dollárt fizetnek. Mindez azt jelenti, hogy
évente 114 millió dollárt kap a Red Bull, ami egészen hatalmas összeg,
tekintve, hogy a 140 millió dolláros költségvetési plafon több mint 80%-át fedezi.
A big-money day in #F1. Red Bull’s new title partnership deal with Oracle is understood to be worth half-a-billion US dollars (£370million) over five years, while Lando Norris’ new McLaren contract will pocket him up to £20m-a-season. ? ?
— Philip Duncan (@PhilDuncanF1) February 9, 2022
Az F1-es szakíró Philip Duncan posztjából pedig az is kiderül, hogy Lando Norris sem járt rosszul azzal, hogy 2025-ig hosszabbított:
(Forrás Philip Duncan, fotó: Oracle Red Bull Racing)
Ez is érdekelhet: