Nem fér hozzá kétség, hogy jelenleg az Automobil és Tuning Show számít a legnagyobb itthoni autókiállításnak. Mutatunk egy pár képet, hogy lásd, miért érdemes szétnézni a hétvégén a Hungexpón.
Az utóbbi időszak nem kedvezett az autókiállításoknak, amit még a nagy nemzetközi események is megszenvedtek. A genfi autószalont az utolsó pillanatban kellett lefújni, frankfurti pedig nem is lesz többé, a helyét egy szabadtéri müncheni kiállítással pótolják két hét múlva.
Magyarországon egyértelműen az Automobil és Tuning Show számít a legnagyobb autókiállításnak, és ez az esemény már régóta nem csak a tuningolt autókról szól. Persze a show nagy részét az egyedileg épített gépek adják, de ha egy kicsit is érdekelnek az autók, akkor biztosan találsz olyan pavilont, amiben lesz mit nézned, tele ritka veteránokkal vagy a legújabb modellekkel.
A budapesti autószalon helyét is átvevő AMTS-en olyan újdonságokat is találsz, amiket még mi sem láttunk, például az új Hyundai Ioniq 5-öt.
Beülhetsz szinte az összes ma kapható elektromos autóba a Fiat 500e-től a Volkswagen ID.4-ig, az Audi pedig jó érzékkel az RS-modellekből hozott ki egy kisebb flottát.
A veteránok közt éppúgy láthatsz DeLoreant, mint cápa BMW-ket, és akkor is érdemes bejárnod a legnagyobb pavilont, ha egyébként hidegen hagynak a nagy felnis, ültetett egyéniségek.
Az AMTS sokszínűségét mutatja, hogy a Zsiguli szépen megfér a Ferrarival, a platós Barkas a Celicával,
és nem tudtuk nem észrevenni, milyen sok Trabantot állítottak ki idén.
Láttuk még a Skyline GT-R több generációját, egy McLaren 650S Spidert, és ha nem csalt a szemünk, egy Rába-Steiger traktort is,
a régi mellé az új Honda NSX-ből is hoztak mindjárt kettőt. A szabadtéri részen off-road bemutató és driftelés megy ezerrel, és mint a korábbi években mindig, idén is nyerhetsz egy autót a belépőjegyeddel, ezúttal egy tuningolt MINI Cooper Coupét.