A hatvanas években gyártott második generációs Corvette az egyik legszebb változat a típus történetében, és a formához nem is nyúltak ennek a példánynak a felújításakor, de a lemezek alá egy későbbi széria modernebb V8-asa került.

Nagy divat a ritka veterán autókat úgy felújítani, hogy közben modern tartalommal töltik meg a formát, és így járt el a modenai Ares Design is ezzel a Corvette-tel. Nem is lett volna értelme átalakítani a külsőt, hiszen az 1963-ban bemutatott második generációs Corvette Sting Ray (az utónevét csak a következő szériánál írják egybe) így is gyönyörű.

Csak az elöl 19, hátul 20 colos, sokküllős könnyűfém kerekek jelzik a változást, és a bukólámpák alatt világító LED-es fényszóró, amitől mégis naprakészebb lett a veterán Corvette megjelenése. Az utasteret újrabőrözték, Alpine hifit szereltek be, de a legnagyobb változást a motortérben fedezheted fel. 1964-ben, amikor ez a példány készült, eredetileg még 375 lóerős motor került bele.

Ebbe az autóba már az újabb, ezredforduló utáni Corvette C6-ból származó 6,2 literes V8-ast szerelték be, ami 525 lóerőre képes, a váltója ötfokozatú kézi, a futómű alkatrészei pedig a legújabb C7-ből kerültek bele. 12 hét alatt készült el a képeken látható példány, és 350 ezer euróért, azaz több mint százmillió forintért bárkinek építenek belőle még egyet.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés