A James Bond-filmekben vált legendává az Aston Martin DB5, és ha az eredeti példányt nem is lehet megszerezni, a brit márka újra gyártásba adja a típust. A titkosügynök kütyüi is benne lesznek, és még működni is fognak.
Az Aston Martin már a harmadik klasszikus típusát veszi gyártásba azok után, hogy további 25 példányt készített a DB4 GT-ből, és még 19-et szerel össze a DB4 GT Zagato változatából, amit csakis a modern DBS GT-vel együtt lehet csomagban megkapni. Most egy talán ennél is izgalmasabb modell került ismét gyártásba, a James Bond-filmekben ismertté vált DB5.
1963-tól 1965-ig alig több mint ezer példányban készült az Aston Martin sportautója, ami a Goldfingerben tűnt fel Sean Connery oldalán, majd a Thunderball után még több későbbi James Bond-filmben is szerepet kapott, Pierce Brosnan és Daniel Craig is vezette.
Az Aston Martinnál egy éve úgy döntöttek, hogy újra legyártanak 25 példányt pontosan úgy, mint ahogyan a filmben szerepelt.
Az újonnan készülő példányok már modern gyártástechnológiával készülnek az Aston Martin speciális típusokra szakosodott műhelyében,
így jobb minőségű fényezést és rozsdavédelmet is kapnak. De ami még jobb, a Bond-filmek speciális effektjeiért felelős Oscar-díjas Chris Corbould közreműködésével a spéci kütyüket is megkapják majd.
A forgatáshoz használt példányokban jó, ha egyszer-kétszer lehetett elsütni őket, és most azon dolgoznak az Aston Martinnál, hogy a James Bond-féle kütyük tartósak is legyenek. Persze nem egészen az eredeti funkciójuk szerint,
a lámpa mögül előbújó gépágyú csak fényt és hangot ad, hátrafelé olaj helyett legfeljebb vizet tud spriccelni az autó.
Benne lesz a füstködöt kibocsátó rendszer és a golyóálló pajzs is, de a kerekekből kiemelkedő pengéken és a katapultülésen még dolgozniuk kell a mérnököknek. Az első példányok 2020-ban készülnek el, és hivatalosan nem vihetők közútra, ugyanis a forgatható rendszámtábla is működni fog rajtuk, a filmben látott három különféle rendszámmal.