Feltűnő formájú orráról ismerhetted meg eddig a Lexus középkategóriását, és az IS továbbra is egyedi marad, de minden részletén finomítottak valamit.

Merészek voltak a Lexusnál, amikor sorozatgyártásba küldték az IS harmadik generációját ezzel az orral. A furcsa formájú fényszórók a nappali menetfény különálló pipájával és az orsó alakú hűtőmaszk karakteres külsőt adtak a középkategóriás szedánnak. Most pedig itt a ráncfelvarrás ideje, amikor a koncepció nem változott, de szinte minden részleten finomítottak valamit.

Például hagyományosabb formájúak lettek a fényszórók, bár a nappali menetfények továbbra is külön állnak tőle. Megmaradt a hatalmas hűtőmaszk, de új a mintája, és a lökhárítókat is átszabták. A hátsó lámpákban immár három fénycsík világít, a kínálatban pedig új színeket és új könnyűfém kerekeket találsz. Az biztos, hogy ezt a Lexust továbbra sem keverheted össze egy Audival vagy BMW-vel.

Belül is naprakész lett az IS, a középső képernyő méretét például 7-ről 10,25 colosra növelték, és a kezelése is egyszerűbbé vált. A motorkínálat nem változott, továbbra is turbós benzinest vagy hibridet választhatsz. Az IS 200t-ben a kétliteres motor 245 lóerős, az IS 300h-ban pedig egy 181 lóerős 2,5-öst egészít ki a 143 lóerős villanymotor, a kombinált teljesítmény 223 lóerő. Lexus Safety Sense néven kínálnak hozzá komplett vezetéstámogató csomagot adaptív tempomattal, sávtartóval, autonóm vészfékezővel és gyalogosfelismerővel.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés