Két generáció után elhagyja az Auris nevet a Toyota, a kompakt autójának legújabb generációja már egységesen Corolla néven mutatkozik be mindenhol a világon. Hozzánk háromféle karosszériával, kétféle hibrid hajtással jön, jövőre.

2006-ban vezette be az Auris nevet a Toyota, azzal a szándékkal, hogy feljebb pozícionálja a népautónak tartott Corollát. A lépcsőshátú továbbra is a klasszikus néven folytatta, de az ötajtós és az időközben megérkező kombi már Auris lett, egészen mostanáig. A japán márkánál bejelentették, hogy a jövőre érkező utód minden változatát Corollának fogják hívni. Íme:

Jól bejáratott nevet élesztenek újra a Toyotánál,

hiszen a legelső Corolla 1966-ban mutatkozott be, és az eddig elkelt 45 millió példányával a világ egyik legeladottabb autójának számít. Az Auris csak nálunk jelentett kitérőt, a világ más tájain, így Japánban, Ausztráliában vagy az Egyesült Államokban mindig is Corolla volt a típus neve, ott már kapni az új modellt is, ami így néz ki:

Az idei genfi autószalonon még Auris Concept néven leleplezett európai prototípus szériaváltozata tehát már nálunk is Corolla lesz, az ötajtós ferdehátú és a kombi változatot az őszi párizsi szalonon mutatják be, és nem sokkal később a négyajtós szedán is megjelenik. A kereskedésekbe csak 2019-ben érkezik meg az autó, aminek az amerikai változatát belülről is meg tudjuk mutatni:

Sejteni lehetett, hogy a Toyota nem bajlódik a dízelekkel, hanem inkább kétféle hibridet készít az új Corollához.

Az eddig is kapható 1,8 literes, 122 lóerős modell mellé érkezik a 2 literes, 180 lóerős sportos hibrid, és nem kell tartanod attól, hogy a névváltással unalmasabb lenne a típus: minden eddiginél fiatalosabb formát terveztek neki.

Nézd meg, milyen volt a genfi prototípus:

Most már jól is néz ki a vadonatúj Toyota Auris

Nem lesz belőle dízel, jön viszont egy sportos hibrid.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés