Az együléses Ferrari Monza már önmagában is ritkaság, és még inkább az lesz a Novitec által tuningolt változat Vossen kerekekkel és aranyötvözet (!) kipufogóval.
Az ötvenes évek Ferrari versenyautóit idézi fel a Monza, amit együléses SP1 és kétszemélyes SP2 változatban is bemutatott a maranellói márka. A 4,66 méter hosszú, tető nélküli szuperautó legalább olyan elképesztően megy, mint ahogyan kinéz, amiről egy 6,5 literes V12-es szívómotor gondoskodik 810 lóerővel és 719 Nm-rel.
A Novitec nem az a tuningcég, ami megilletődik egy limitált példányszámú Ferrari láttán, ezért a Monzát is bátran szétszedték,
hogy még elképesztőbbre tuningolják. Az új kipufogórendszerrel a tizenkét hengeres motorja 844 lóerőre és 780 Nm nyomatékra képes, ezért egytizeddel hamarabb, 2,8 másodperc alatt gyorsul százra.
A kipufogórendszer érdekessége, hogy valódi aranyötvözetből készült, ezért még nagyobb hőmérsékletet képes elviselni.
A Monza külsején már nem nagyon kellett vadítani, de a Novitec által tervezett és a Vossen által gyártott, elöl 21, hátul 22 colos kerekek azért megdobják a látványt. Az árát nem tudni, de a típus vevőit aligha fogja érdekelni.