Persze tök logikus, de akkor is kissé meglepő.
A Parc Fermé bukkant rá a Ferrari F1-es csapatának egyik Twitter-bejegyzésére, amiben a maranellói istálló egy egészen érdekes, sőt, egészen meghökkentő dolgot árult el:
egy utcai autó fékrendszere jelentősen nagyobb működési tartománnyal bír, mint egy F1-es versenygépé.
Oké, az összehasonlításban egy SF90 Stradale* utcai szuperautót vették alapul, de akkor is szembetűnő a különbség, ugyanis a versenytechnika, azaz az F1-es autó esetében 350 és 1000 °C között működnek megfelelően a fékek, addig a személyautó esetében ez -50 és 1000 °C közötti tartományt jelent.
Road car ? #F1 Car
Did you know that the operating windows for the brakes on a road car are significantly wider than what we see in F1? #FactFriday presented by @BremboBrakes#essereFerrari ? @Ferrari pic.twitter.com/LYPkM65U3A
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) November 20, 2020
* Erről beszélünk:
(Fotó: Getty Images)