A BMW 7-es sorozatához és a Mercedes-Benz S-osztályhoz hasonló luxusautókból a gyártók általában nem készítenek kombit, de ha valakinek ez az álma, a tuningcégek segítenek valóra váltani.
1979-ben jelent meg a Mercedes nagyautójából a W126-os széria, a második generáció, ami hivatalosan is az S-osztály nevet viselte, és szokatlanul sokáig, 1991-ig gyártásban volt. A limuzinból standard és hosszú tengelytávú változat, valamint kétajtós kupé is készült, de aki kabriót vagy netalán kombit szeretett volna, a tuningcégekhez kellett fordulnia.
A kombira vágyó tehetős vevők igényeit elégítette ki az 1982-ben bemutatott Zender 500 SET.
A német tuningcég arányos befejezést alkotott az S-osztálynak, amivel egy 5 méter hosszú, 1,86 méter széles és 1,34 méter magas kombi született. A sportos hatás érdekében a kupéról származó, széles hűtőrács, egyedi lökhárító és 16 colos felni került rá.
A belső tér sem maradt gyári, a Zender futurisztikus kormánykereket szerelt be, és a középkonzol tetejére került a hifi, számtalan állítási lehetőséggel. Motorból a lehető legnagyobbat építették be, az 5 literes V8-ast, ami
231 lóerőre és 405 Nm-re volt képes, a négyfokozatú automata váltóval 8,1 másodperc alatt gyorsult százra és 225 km/órával száguldhatott.
1983-ban egy ilyen motoros 500 SE ára több mint 60 ezer német márka volt,
a kupéváltozatért legalább 80 ezret kértek, ehhez képest a Zender kombija 170 ezer márkába került.
Nem is készült belőle sok, csak három vagy négy példány, amiből az egyiket a Formula–1-es versenyző, hatszoros Le Mans-i győztes Jackie Ickx rendelte magának (ezen a sok kérdést felvető korabeli prospektusképen persze nem ő látható).