A BMW-nél már nagyban dolgoznak a 4-es sorozat utódján, ezért az csúcsmodell M4 gyártása is hamarosan véget ér. A kifutó szériát olyan különkiadás búcsúztatja, amit az M részleg színeiben lehet rendelni.

A világoskék, sötétkék és piros színekről a BMW rajongóinak azonnal az M részleg jut az eszébe. A trikolór árnyalat már a motorsport-osztály 1972-es alapítása utáni első versenyen feltűnt a túraautó-futamokon, és azóta is ott találod minden BMW-n az M betű mellett, legyen szó akár versenyautóról, akár utcai modellről.

A BMW most ezzel a három színnel búcsúztatja a kifutó 4-es sorozat legizmosabb példányát.

Az M4-ből készülő Edition M Heritage modell ebben a három árnyalatban, Laguna Seca Blue, Velvet Blue metál vagy Imola Red fényezéssel rendelhető. Széria hozzá a szénszálas anyagból készült tető, amibe egy speciális eljárással festették a BMW M trikolórját.

A különkiadásban minden megvan, amiért az M4-et imádni lehet,

így a 20 colos, matt szürke kovácsolt kerekek, a szélesebb hátsó abroncsok és a 450 lóerős soros hathengeres motor is, ami a hátsó kerekeket hajtja. Az utastérben menő kagylóüléseket találsz, a kárpitok és a dekorbetétek pedig illenek a három szín közül választott fényezéshez.

Az M4 Edition M Heritage a DTM idei utolsó futamán, a Nürburgringen mutatkozik be szeptember 13-15. között, és novembertől rendelhető.

Összesen 750 számozott példány készül belőle, úgyhogy igazi gyűjtői darabnak ígérkezik.

Csak jövő áprilisig gyártják, ha lemaradsz róla, akkor kénytelen leszel megvárni az utódját.

Ez is érdekelhet:

30 éve jött ki az első nyitott tetős M-es BMW

Elmeséljük a történetét, és a többi generációról is mutatunk galériát.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában