A Mercedes már eddig is elverte a Ferrarit és a mezőnyt, és most itt az új, 1020 lóerős energiaforrásuk. Mi lesz most ezek után?
Ebben az idényben nem sok mindenben tűnt ki eddig a Ferrari, ám a motorerőt tekintve tagadhatatlanul az övék a legerősebb motor, ami szép és jó, de hat futam után pontosan láthatjuk, hogy mire elég ez, ha közben minden más területen baj van az autóval.
A közel minden elemében jól összerakott Mercedes viszont hasít idén (is) – a szezon egyharmadánál már 118 pont az előnye a konstruktőrök között a második Ferrarival szemben –, most pedig a németek emeltek a téten, ugyanis az olasz sajtóértesülések szerint
a hétvégi Kanadai Nagydíjon már bevetik az új motorspecifikációjukat, amely 1020 lóerős teljesítményt is képes elérni,
azáltal, hogy az új energiaforrás hengerfejeit olyan speciális, módosított acélötvözetből készítették, ami lehetővé teszi a nagyobb nyomás elérését az égéstérben, vagyis a jobb teljesítményt.
Eközben a riválisnál...
(Forrás: motorsport.com, fotó: Mercedes-AMG Petronas Motorsport)