Az új RS3 bemutatója még hátravan, de az Audi már leleplezte a versenyváltozatát, amivel a túraautó-bajnokságokban sikeres elődje nyomdokain járnának.

Ha követed a túraautó-bajnokságokat, akkor tudod, hogy az Audi versenyautója is állandó résztvevője, és a német gyártó azt is elárulta, hogy az RS3 az előző négy évben összesen 1051 futamon indult világszerte, amiből 764-szer végzett a dobogón és 279 győzelmet aratott – tehát minden negyedik versenyt megnyerte –, és 16 bajnoki címhez segítette a pilótáit.

Az elődjéhez hasonlóan az új RS3 LMS is a lépcsőshátú modellből épül, aminek kedvezőbb a légellenállása,

és az Audi ezúttal is alaposan kiszélesítette a szériakarosszériát. Az utcai modell bemutatója még hátravan, de szinte biztos, hogy továbbra is a 2,5 literes, öthengeres turbós motorral szereli az Audi, legalább 400 lóerős teljesítménnyel.

A túraautó-bajnokságok szabályai szerint az RS3 LMS egy kétliteres, négyhengeres motort kap, a teljesítménye 340 lóerő,

a maximum nyomatéka 420 Nm. Szintén a szabályok szerint nem összkerekes, hanem elsőkerék-hajtású lett, de ezzel is 4,5 másodperc alatt van százon. A formája pedig brutális, alig várjuk, hogy élesben is megmutassa, mire képes.

Ez is érdekelhet:

Formás szedánt villantott az Audi, itt az A3 Limousine

Ha a lépcsőshátú autók jönnek be, nézd meg ezt!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés