Leleplezte a Bugatti azt az új modelljét, amivel a Chiron után még feljebb lép a márka. A karosszériaépítők hagyományait folytatva készült el a pályára szánt Divo, ami nagyon ritka és elképesztően drága lesz.
Jelezte már a Bugatti, hogy nem a Chiron lesz az egyetlen modell a kínálatában, a nyár végén pedig le is rántották a leplet az újdonságról. Ugyan a Chiron alapjára épül, és több ponton emlékeztet is rá, de teljesen egyedi első és hátsó részt kapott, úgyhogy megérdemelt egy saját nevet is, így lett belőle Bugatti Divo.
A nevét ismét egy legendás autóversenyzőről kapta. Albert Divo a huszadik század elejének elismert pilótája volt, aki 1928-ban és 1929-ben is megnyerte a Szicília kanyargós hegyi útjain rendezett Targa Florio futamát, természetesen egy Bugatti, egy Type 35 B volánja mögött. Neki állít emléket a Chiron pályára szánt testvére.
Az egyenesben nagyon gyors Chiron után ugyanis a Divo a kanyargós pályára termett, 1,6 g oldalgyorsulásra képes, aerodinamikai megoldásai a versenyautóktól származnak. A hátsó légterelője például 1,83 méter széles, és az egész karosszéria 90 kilogrammal nagyobb leszorító erőt termel, ugyanakkor 35 kilogrammal könnyebb is.
A 8 literes, négy turbós W16-os motor 1500 lóerős teljesítménye nem változott, de a Divo így is gyorsabb, mint a Chiron. Nem a végsebességében, mert azt ebben az esetben 380 km/órára korlátozták, míg a Chiron akár 420 km/óra feletti tempóra is képes lehet. De az olaszországi Nardo pályáján 8 másodperccel gyorsabb volt a Divo.
A kaliforniai Pebble Beach-en, a világ egyik legelegánsabb autós eseményén leplezte le újdonságát a Bugatti. A Divo még nagyobb ritkaság lesz, mint a kétmillió eurós Chiron, hiszen csupán 40 példányban építik meg, és annak ellenére, hogy 5 millió euróba, azaz 1,6 milliárd forintba kerül, már minden példánya elkelt.