Karosszériájára ceruzával rajzolt vázlatok kerültek, a bőrkárpitokat pedig festették a Bugatti Chiron Super Sport Golden Erában, hogy igazán egyedi módon mutassa meg az Ettore Bugatti által alapított vállalat múltját.
Mindenhol a nagyvilágban feltűnő jelenség egy Bugatti Chiron Super Sport, melyből korlátozott darabszámán túl a több mint 3,2 milliós ára is ritkasággá emeli. A Bugatti egyedi kívánságokkal foglalkozó Sur Mesure részlege azonban igazi művészeti alkotást varázsolt a tizenhat hengeres szupersportautóból, ez lett a Golden Era.
Formatervezők, művészek és mérnökök dolgoztak a tökéletes megvalósításon, így lett a Chiron Super Sport Golden Era az egyik legkülönlegesebb Bugatti.
Tizenkilenc vázlatot rajzoltak meg a tapasztalt és képzett tervezők a Super Sport vezetőoldali elemeire, melyek a modern idők Bugattijait ábrázolják 1987-től a Veyron és Chiron megjelenéséig. Az utas oldalán pedig az 1909 és 1956 között megjelent modellek jelennek meg, köztük olyan autók, mint a Type 41 Royale és a Type 57 SC Atlantic. Felfedezhetőek azonban olyan rajzok is, mint a Bugatti tervezésű vonat vagy a franciaországi gyár mellett lévő Château Saint Jean.
Több lépésben került fel az autóra az egyedi fényezés, melyhez első lépésben a két színt keverték ki a fényező mesterek. Az autó orra fekete, mely az első kerekek tengelyvonalában színátmenettel fordul át aranyba. Erre az alapra rajzolták fel a 115 év történelmét abban a stílusban, mintha papírból volna.
Kizárták a könnyen öregedő fóliát és hasonló megoldásokat, ezért kezdetben a rajzoláshoz használt ceruzával kísérleteztek.
Végül arra jutottak, hogy a felületet kell a lehető leginkább alkalmassá tenni a rajzoltásra, hogy a rajzlaphoz hasonló finom bordákat és gödröket hozzon létre, amelyekbe a tinta beszivároghat. Hónapokig tartott, de kifejlesztették azt a technológiát, mely alkalmassá tette a Chiron karosszériáját arra, hogy a vázlatok elkészítéséhez használt ceruzát használhassák.
Hasonló kihívás volt a bőrkárpitok festése is, ahol a szakembereknek az ívekkel és az anyag nyúlásával is számolniuk kellett, amikor az oldalanként három autó rajzát felfestették az ajtókárpitokra. A megrendelőt a kézműves munka jobban lenyűgözte, mint az 1600 lóerős Bugatti teljesítménye.
Ez is érdekelhet: