A Discovery Channel huszonötödik születésnapjára csővázas, tengeralattjáró vízi-Bogarat készített a Volkswagen.

Cápahéttel ünnepli huszonötödik születésnapját a Discovery Channel. A jubileumhoz talán a dicső cápakorszakot maga mögött tudó BMW lenne a megfelelő autós partner, de a Volkswagen látta meg a reklámlehetőséget a dologban, és elkészítette csővázas vízibogarát.

Arrafelé nem a kátyúk és az őrült autóstársak jelentik a legnagyobb veszélyt, hanem például a cápák, ezért a védelmet nem blokkolásgátló és légzsákok, hanem csővázas szerkezet jelenti, amelyből remekül – és nagy túlélési eséllyel – megfigyelhetők a cápák, és ami marketingszempontból még fontosabb, tökéletesen felismerhetővé teszi a Bogár-formát.

A Volkswagen három hét alatt, Luke Tipple tengerbiológus–cápaszakértő–műsorvezető–producer segítségével készítette el a szárazföldi Bogár fényszóróival és kerekeivel szerelt vízi változatot, amelyről egy háromrészes minisorozatot is bemutatnak a cápahéten.

A Porsche-dílernek is remek marketingötlete támadt

(Forrás: Carscoop)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés