Újabb változatban is kihozta a Camarót a Chevrolet. Itt az 1LE csomagos, 650 lóerős ZL1, ami nemcsak egyenes vonalú gyorsulásra képes, hanem pályán, a kanyarokban sem vall szégyent.

Bivalyerős V8-assal és széles hátsó kerekekkel az amerikai izomautók félelmetes gyorsulásra képesek negyed mérföldön, de nem mozognak túl otthonosan a kanyargós pályákon. Kivéve ez a Camaro ZL1, amit külön a pályákra optimalizált 1LE csomaggal látott el a Chevrolet.

Ez a Camaro nem erősebb, mint a többi ZL1 kivitel, hiszen 6,2 literes V8-as Small Block motorja 650 lóerőre képes, mégis sokkal sportosabb lett. Új az adaptív futómű, állítható magassággal, a kovácsolt könnyűfém kerekek és az aerodinamikai csomag, méretes hátsó légterelővel.

A szélesebb Goodyear Eagle F1 abroncsokkal szerelt izomautó ezzel 1,1 g oldalgyorsulásra is képes a kanyarokban, és mivel 27 kilogrammal kevesebbet nyom a széria ZL1-nél, ezért értékes másodpercekkel hamarabb ér körbe bármely versenypályán. Ha éppen erre vágynál.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés