Újabb változatban is kihozta a Camarót a Chevrolet. Itt az 1LE csomagos, 650 lóerős ZL1, ami nemcsak egyenes vonalú gyorsulásra képes, hanem pályán, a kanyarokban sem vall szégyent.
Bivalyerős V8-assal és széles hátsó kerekekkel az amerikai izomautók félelmetes gyorsulásra képesek negyed mérföldön, de nem mozognak túl otthonosan a kanyargós pályákon. Kivéve ez a Camaro ZL1, amit külön a pályákra optimalizált 1LE csomaggal látott el a Chevrolet.
Ez a Camaro nem erősebb, mint a többi ZL1 kivitel, hiszen 6,2 literes V8-as Small Block motorja 650 lóerőre képes, mégis sokkal sportosabb lett. Új az adaptív futómű, állítható magassággal, a kovácsolt könnyűfém kerekek és az aerodinamikai csomag, méretes hátsó légterelővel.
A szélesebb Goodyear Eagle F1 abroncsokkal szerelt izomautó ezzel 1,1 g oldalgyorsulásra is képes a kanyarokban, és mivel 27 kilogrammal kevesebbet nyom a széria ZL1-nél, ezért értékes másodpercekkel hamarabb ér körbe bármely versenypályán. Ha éppen erre vágynál.