A Chrysler stílusosan emlékezik a régi szép időkre: a limitált szériás Motown Edition limuzin 292 lóerős, és úszik a krómban.

A nosztalgiára jó okuk van, mert Detroitnak nem csak az autógyártása látott szebb napokat: a városban alapított Motown Records a ’60-as évektől olyan előadók lemezeit adta ki, mint Stevie Wonder, Diana Ross, a The Jackson Five és Marvin Gaye. A reklámban utóbbi előadó Ain’t no mountain high enough című örökzöldjének dallamára gurul végig a hanglemezkiadó alapítója, Barry Gordy a szebb napokat is látott városon, hogy egy merész árukapcsolással az új, Motown című Broadway-musicalre invitálja a nézőt.

A reklám főszereplője persze nem ő, hanem a 2013 tavaszán érkező Chrysler, amit a város beceneve után egyszerűen Motown Edition-re keresztelt a gyártó. Már ránézésre is látszik, hogy a Chryslernél megadták a módját az emlékezésnek: az autó úszik a krómban, a lámpák alatti elemek, a hűtőrács, a visszapillantó tükrök borítása és a kilincsek is világos krómozást kaptak, csakúgy, mint a Chrysler- és Motown-logó. A négy színben (fekete, fehér, piros, kék) rendelhető autó húszcolos kerekeken gurul, melynek dísztárcsái szintén krómos fényezést kaptak.

Belül a fehér nappabőr üléseket kontrasztos, fekete csíkok szegélyezik, a tökéletes összhatást fekete kőris-mintázatú berakások és ezüstös szegélyek egészítik ki. A detroiti atmoszféra megteremtéséről a száz előre programozott Motown Records klasszikus gondoskodik, amit tíz hangszórós, 12 csatornás hangrendszerrel hallgathatunk.

A limuzin motorházteteje alatt a Chrysler 292 lóerős 3,6 literes V6-os Pentastar motorja dolgozik, nyolcfokozatú automata váltóval. A Chrysler a január 14-én kezdődő Detroiti Autókiállításon mutatja be a Motown Editiont, aminek induló ára várhatóan 32 995 dollár, azaz valamivel több mint hétmillió forint lesz.

Tovább:
A legszörnyűbb modellfrissítések
Narancsszínű BMW Z4 roadster
Az autórovat legfrissebb hírei 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
44% Igen, de menedzselhető.
42% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés