A modernizált amerikai klasszikusokat építő Ringbrothers műhelyében ezúttal egy Dodge Charger készült el, amit nemcsak gyönyörűen felújítottak, hanem a legújabb, hétszáz lóerős Hellcat-motort szerelték bele.

A Ringbrothers nevéről a gyönyörűen felújított klasszikus amerikai izomautók jutnak eszünkbe, és a wisconsini műhely legújabb alkotása láttán is megremegett a térdünk. A Captiv névre keresztelt autó egy ’69-es Dodge Charger, amit az új-zélandi autóversenyző Greg Murphy rendelt az ötvenedik születésnapjára. Nem is tudnánk jobb szülinapi ajándékot kitalálni magunknak.

A felújítás első lépéseként teljesen lecsupaszították és megerősítették a karosszériát, és

telt sárga színre fényezték le, ezt az árnyalatot a Porsche kínálatában Signal Yellow néven ismerheted.

Az eredetinél jóval nagyobb HRE Performance kerekek kerültek fel, elöl 19, hátul 20 colos átmérővel, amire modern Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat feszítettek.

Szükség is van a tapadásra, a Charger eredeti erőforrását ugyanis egy vadonatúj Hellcat-motorra cserélték,

a 6,2 literes V8-as már gyárilag is 707 lóerős teljesítményre és 884 Nm nyomatékra képes. A legjobb az egészben, hogy ezt a pusztító erőt egy hatfokozatú kézi sebességváltón keresztül szénszálas kardántengely továbbítja a hátsó kerekek felé.

A nagyobb teljesítményhez a teljes kipufogórendszert és futóművet kicserélték, állítható lengéscsillapítással és elöl hatdugattyús nyergekkel.

A belső tér teljesen modern, de retró stílusban öltöztették fel, a koronát a szénszálas anyagból készült kormánykerék tette fel rá.

A több mint négyezer munkaóra alatt készült Captiv a legapróbb részletéig igazi mestermunka lett.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Az autótörténelem tíz legizgalmasabb Volvója
Budapest legközpontibb terasza úgy újult meg, hogy azonnal a törzshelyed lesz!