Valójában az Aston Martin már belépett a Forma–1-be, ugyanis 2018-tól a Red Bull névadó szponzora lesz. A brit autógyár azonban nagyobb szerepvállaláson is gondolkozik, de egy valami biztos, a 2021-es szezon, azaz az új motorszabályok előtt nem lép elő motorszállítóvá. És még azután sem biztos, hogy a száguldó cirkusz része lesz.

A Liberty Media az új (motor)szabályokat a mezőny kiegyensúlyozottabbá tétele miatt alkotta olyanná, amilyenné. Ez persze számos csapatnak nem tetszik, a Ferrari után a Mercedes is bedobta a kiszállás lehetőségét.

Az új tulaj reméli, a reformok majd más motorgyártókat és autógyárakat bevonzanak a sportágba. Többek között az Aston Martin is élénken érdeklődik az F1 iránt, egyelőre csak mint a Red Bull szponzoraként van jelen, ám a csapat motorszállítójává is vállhat, ehhez viszont egy fontos tényezőnek teljesülnie kell:

„Lényegében annyi alkatrészt és alkotóelemet kellene egységesíteni, amennyit csak lehetne az energiaforrás azon a területein, amik nem igazán befolyásolják a versenyzést.”

Lefordítva az Aston Martin ügyvezetőjének, Andy Palmer szavait:

A lehető legegyszerűbb motort szeretnék.

A jelenlegi energiaforrás fejlesztési és üzemeltetési költsége is hatalmas.

Marad a parasztvakítás az F1-ben, amíg életbe nem lépnek az új motorok

Felturbozzák egy kicsit a hangzást, de azt sem élvezheti majd mindenki.

(Fotó: redbullracing.com)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
41% Igen, de menedzselhető.
45% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés