Vissza a gyökerekhez  mondhatnánk a Carice MK1-re, hiszen kezdetben a kocsi alapjául szolgáló Porsche 356 tervezője, vagyis maga Ferdinand Porsche is az elektromos hajtás mellett tette le a voksát. Kár, hogy a kocsi alig erősebb, mint azok a villanyautók, amiket az öreg száz évvel ezelőtt épített.

A mikroautóként bejegyzett kocsinak egyébként a formaterven kívül semmi köze nincsen az első sorozatgyártott Porschéhez, hiszen az MK1-et a holland Carice nevű cég építette – műanyagból.

Ennek köszönhetően az autó egészen hihetetlen, 350 kilogrammos tömeggel büszkélkedik, ami nagyjából egy Ariel Atom-szintű sebességélményt ígérne, ha az egészet nem teszik tönkre azzal, hogy az MK1-be nevetségesen gyenge, 20, valamint 54 lóerős villanymotorokat szerelnek, amelyekkel a kocsi csupán 113–193 kilométert tud egyszerre megtenni.

Sajnos az MK1 emiatt leginkább a játékautó-kategóriában indulhatna, ráadásul a méretei miatt egy robogóhoz képest sem túlságosan praktikus, ennek ellenére biztosak vagyunk benne, hogy a gyönyörű formaterv miatt lesz tíz olyan ember a földön, akik hajlandóak lesznek kifizetni a kocsi 22 ezer eurós, vagyis nagyjából hat és félmillió forintos árát.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában